סושיאל ישראל מתחייבת למחירים הכי זולים

אינסטגרם- מורה נבוכים אינסטגרם- מורה נבוכים

אינסטגרם- מורה נבוכים

7 אפריל, 2019 by Leave your thoughts
אינסטגרם- מורה נבוכים “תמונה אחת שווה יותר מאלף מילים” קונפוציוס. ישראלים צעירים בטווח הגילאים 18-34 , מוזמנים לדלג על המאמר. פרופיל המשתמש מלמד כי יותר משליש מכם הם הבעלים הגאה של חשבון אינסטגרם פעיל, לכם אין לנו מה לחדש. אינסטגרם היא רשת חברתית צומחת, מקדשת ויז’ואל –היא מורכבת למעשה מפסיפס של תמונות וסרטוני וידאו . מחפשים הוכחה לרוח הנעורים שמאפיינת את האינטסגרם? התמונה האהודה ביותר ברשת החברתית – ביצה חומה https://www.frogi.co.il/digital-viral/27656.html. סקירה היסטורית האינסטגרם נוצר בשנת 2010 בסן פרנסיסקו , הוא נולד מתוך ההריסות של אפליקציה גנוזה בשם burbn, שפיתוחה לא הבשיל. המפתחים של burbn “המנוח” התמקדו, שכללו ויצרו אבטיפוס מתוך יישום הצילום שפיתחו לטובת burbn – האינסטגרם. בשנת 2010 היה היישום זמין לטובת משתמשי “אפל” בלבד ובשנת 2012 הותאם למכשירי “אנדרואיד”. בשנת 2012 נרכשה החברה על ידי פייסבוק . יישומים הקסם של האינסטגרם טמון בפשטות שלו ובאינטואיטיביות שבשימוש. לרשות המשתמש  עומדים פילטרים, שמאפשרים לשדרג / לשנות את חזות התמונות טרם פרסומן. לעומת המתאר המלבני הנפוץ , התמונות באינטסגרם מועלות במתאר ריבועי שמעניק להן נופך שונה , מעט מיושן ונוסטלגי. הבסיס לרשת החברתית הוא המעקב, המשתמש עוקב ונעקב ( follower, following)  אחר חשבונות מקבילים . בדומה לפייסבוק קיימת האפשרות לאהוב תמונות ולהגיב עליהן. משתמש האינסטגרם חשוף לתכנים שמעלים בעלי החשבונות אחריהם הוא עוקב, הפוסטים הללו מופיעים “בפיד שלו”. “סטורי” (story) – יישום נפוץ ברשת, שמאפשר להעלות וידאו  קצר (עד 15 שניות) או תמונה שיימחקו לאחר 24 שעות. “הסטורי” אמור לשקף את “החיים עצמם” , לחשוף את “מאחורי הקלעים” של בעל החשבון. “משך החיים” הקצר של “הסטורי” (למרות שלאחרונה נוספה האפשרות לשמור אותו) נועד לשתי מטרות:
  1. מתן לגיטימציה למעלה הסטורי “להתפרע” מכיוון “שאוטוטו” הפוסט נגנז
  2. למשוך את העוקבים להיכנס ולהגיב על “הסטורי”, מכיוון ששעון החול הולך ואוזל..
Hash tags (תגיות הקבצה), נפוצות בכל הרשתות החברתיות ומקומן לא נפקד גם מהאינסטגרם. התגיות מאפשרות לסמן באמצעות סימן מוסכם מילת מפתח או מחרוזת מילים לטובת קיטלוג ברשת החברתיות. התיוג מתבצע באמצעות “תיחום” המילה/מחרוזת מילים באמצעות שני סימוני סולמית (#), במידה ומדובר במחרוזת מילים הן נכתבות ללא רווחים או מופרדות זו מזו באמצעות קו תחתון . המשתמש יכול לחפש תגיות ואף לעקוב אחריהן- לשם ההמחשה חיפוש של  ההאשטאג #אני_אוהב_כלבים#  יעלה את כל התמונות שתויגו תחתיו. אינסטגרם ועסקים האינטרס הכלכלי לא פסח על האינסטגרם, לצד הפרופילים הפרטיים משופעת הרשת החברתית בפרופילים עסקיים. דוגמניות, ידוענים, חברות ענק/בינוניות /קטנות ובעלי עסקים זעירים מנסים (ומצליחים) לתרגם את ההצלחה ברשת למונחים כלכליים. לשם ההמחשה, ידוענים או דוגמניות שמאופיינים במספרים עצומים של עוקבים, מתוגמלים על ידי חברות הלבשה בגין פרסום תמונות שלהם לבושים בבגדים מתוצרתם. הפרסום הממומן באינסטגרם מאפשר לבעל העניין להגיע לקהל היעד המפולח והממוקד אליו הוא מכוון. הדפים העסקיים, מפנים את משתמש האינסטגרם לחנויות הווירטואליות (באינטרנט) או “לממשיות” בכדי להשלים את מעגל הרכישה. המאמר  “כיצד לבלוט באינסטגרם?” עוסק בדרכים האורגניות (שאינן ממומנות) בהן מומלץ לנקוט בכדי לקדם את חשבון האינסטגרם ולבלוט ברשת. Social Israel בעולם התוכן הוויזואלי שהאינסטגרם הוא הנציג הבולט שלו, חשובה הנראות. הנראות הוא מכלול של איכות התמונות, תוכן, וכן מספר העוקבים ומספר הלייקים והתגובות. לנו, ב social Israel  אין שליטה על התכנים שאתם מעלים (למרות שאנחנו בטוחים שהם נפלאים..). אנחנו כן יכולים “לייפות” אתכם בדרכים אחרות.. קניית לייקים מאינסטגרם קניית עוקבים מאינסטגרם (ישראלים איכותיים) הגברת “המעורבות” בתכנים (לייקים, תגובות). המפתח להצלחה בידיים שלכם, עיבוי מספר העוקבים שלכם והלייקים שאתם מקבלים ייצור כדור שלג חיובי, ייתן רושם של חוכמת ההמונים ויצעיד את הפרופיל שלכם למקום הנכון. בהצלחה!
× כיצד נוכל לעזור?