סושיאל ישראל מתחייבת למחירים הכי זולים

חשבון עסקי באינטסגרם חשבון עסקי באינטסגרם

חשבון עסקי באינטסגרם

7 אפריל, 2019 by Leave your thoughts
חשבון עסקי באינסטגרם “תמונה אחת שווה יותר מאלף מילים” קונפוציוס . האינסטגרם הוא כוח עולה בשמי הרשתות החברתיות, לרשת הויז’ואל מבוססת תמונות וקטעי ווידאו למעלה ממיליארד משתמשים רשומים ברחבי העולם. הפוטנציאל העסקי שגלום באינסטגרם הוא אבן שואבת לבעלי אינטרסים כלכליים החל מידוענים דרך חברות ענק וכלה בבעלי עסקים זעירים. האינסטגרם מאופיין בשני סוגי חשבונות: חשבונות עסקיים וחשבונות פרטיים. החשבון העסקי באינסטגרם טומן בחובו יתרונות וחסרונות. הנחת העבודה היא שהפתרונות שנותן חשבון מהסוג הזה, מתאימים יותר לחברות גדולות מאשר לפדיקוריסטית השכונתית . יתרונות- סט כלים מצוין לניתוח (|Insight) – בעזרת הפיצ’ר ניתן למצוא מענה לשאלות חשובות כמו :             מי עוקב אחריכם? מה מידת המעורבות (לייקים,תגובות,שיתופים) שלו?  מה מספר התגובות והלייקים שקיבלתם בגין פוסט מסויים? מי צופה בכם וכמה פעמים? מי שומר/משתף את הפוסטים? כמה פעמים? בנוסף, מאפשר היישום ניתוח מדויק ופילוח של קהל היעד שלכם : גיל, מגדר, אזור גאוגרפי, תחומי עניין, רמת השכלה ועוד. שימוש נכון ב Insight יאפשר לכם להישאר עם “האצבע על הדופק” להרגיש את קהל היעד שלכם, “לדייק” את הפוסטים, להמשיך לעשות “עוד מאותו דבר” או לחלופין לשקול להחליף אסטרטגייה. אפשרויות התקשרות ישירה ותיאור העסק- החשבון העסקי , לעומת החשבון הפרטי מאפשר להרחיב בתיאור העסק באזור המיועד לכך (BIO). בנוסף, ניתן לקשר את החשבון לדף נחיתה/ חנות וירטואלית או למייל של  בעל העסק “ולעזור” ללקוח הפוטנציאלי לקחת את ההחלטה “הנכונה”. סטורי- פיצ’ר מוביל, שהושאל (או נגנב, תלוי את מי שואלים) מסנאפצ’ט . הסטורי הוא תמונה או קטע ווידאו קצר (עד 15 שניות), בעל אורך חיים של 24 שעות (על אף ,שלאחרונה נוספה אפשרות לשמור אותו). הסטורי אמור לתת הצצה אל מאחורי הקלעים של בעל החשבון. משך החיים הקצר כמו גם הייעוד שלו (לשקף את “החיים עצמם”) הופכים את הסטורי לקרקע פורה עבור פוסטים פחות “מעונבים” ויותר פרועים- וכפועל יוצא מושכים תשומת לב. היתרון שנותנת אינטסגרם לבעלי החשבון העסקי בהקשר זה הוא אפשרות קישור אוטומטית ממנו לדף נחיתה או אתר אינטרנט שהוגדר מראש. קידום ממומן- בדומה לפייסבוק, אינסטגרם מאפשרת לייצר קמפיינים פרסומיים ממוקדים. ניתן להגדיר סכומי כסף מבוססי אינטרוולים של זמן (תוך יומי למשל), להגדיר במדויק את קהל היעד (למשל :גיל, מגדר, תחומי עניין, מיקומים  גאוגרפיים) ולהגדיר זמני פרסום ספציפיים של המודעות. בנוסף, מאפשרת אינסטגרם לנתח את תוצאות הקמפיין ולבצע  התאמות  כמו שינוי תכנים, הגדלת / הקטנת מימון “טרגוט” מחדש של קהל היעד וכיצוא באלו על מנת למקסם את כמות “ההקלקות”. בתחילת המאמר, טענו שחשבון עסקי עלול שלא להתאים לפדיקוריסטית השכונתית (או לכל עוסק זעיר אחר- אין לנו דבר כנגד העוסקות בפדיקור). הסיבה נעוצה בחיסרון שמגיע עם החשבון העסקי- קושי בקידום אורגני – מבחינת אינסטגרם, המעבר לחשבון עסקי משנה את חוקי המשחק בהקשר זה. המודל העסקי של הרשת החברתית (בדומה לפייסבוק) מושתת על הכנסות מקידום ממומן . אינסטגרם הרשמית לא התבטאה בנושא, יחד עם זאת ההנחה (שנתמכת על ידי אינספור דיווחים מהשטח) היא  שהאינטרסים הכלכליים שלה “חוסמים” קידום אורגני ודוחפים את בעלי החשבונות העסקיים לכיוון של קידום ממומן. במאמר “כיצד לבלוט באינסטגרם?” , דנו בנושא בהרחבה וגיבשנו כללי אצבע שעשויים לפצח את האלגורתמים של אינטסגרם. Social Israel החברה עוסקת ומתמחה בקידום בכל הרשתות החברתיות עם התמחות ספציפית באינסטגרם. הנראות חשובה בכל הרשתות החברתיות, באינסטגרם שהיא רשת חברתית ויזואלית היא מקבלת משנה תקף. הנראות באה לידי ביטוי בטיב התכנים שלכם, בחדות התמונות, במסר שהן מעבירות, תמהיל הצבעים, עד כמה הן מתכתבות עם המוצרים/שירותים , אמינות ועוד. הנראות מורכבת גם מכמות העוקבים שלכם, מידת המעורבות שלהם, לייקים ושיתופים . אנחנו ב Social Israel מתמחים בצד השני של הנראות. אנחנו מציעים ובמחירים חסרי תחרות: רכישת לייקים לאינסטגרם רכישת עוקבים לאינטסגרם הגברת מעורבות והכל באמצעות  חשבונות אמתיים ישראלים ואמינים. אנחנו ב Social Israel מאמינים ויודעים צעדים שיווקיים כפי שפורטו, יביאו לכדור שלג חיובי ישדרו “ווייב” של חוכמת ההמונים ויתורגמו בסופו של דבר לעוד עוקבים שיובילו לרווחים כלכליים . בהצלחה Social Israel
× כיצד נוכל לעזור?