סושיאל ישראל מתחייבת למחירים הכי זולים

כיצד לבלוט באינסטגרם? כיצד לבלוט באינסטגרם?

כיצד לבלוט באינסטגרם?

24 מרץ, 2019 by Leave your thoughts
כיצד לבלוט באינסטגרם? המודל השיווקי הוותיק , “מודל בוסטון” מושתת על ניתוח דו מימדי של תיק עסקים של חברה: נתח שוק יחסי, שיעור צמיחת הענף. באופן כללי , המודל מצביע על ארבעה סגמנטים שבהם המוצר או תיק העסקים יכול להימצא וניתן לעבור ביניהם:
סימן שאלה – נתח שוק  קטן ושיעור צמיחת ענף גבוה. כוכב זורח- נתח שוק גדול יחסית ושיעור צמיחה גבוה.
כלב שוטה- נתח שוק ושיעור צמיחתענף נמוכים. פרה חולבת- נתח שוק גדול יחסית בענף ששיעור הצמיחה שבו נמוך.  
מבלי להלאות בפרטי הניתוח נציין שאינסטגרם נחשבת ל”כוכב זורח” בעוד שאחיותיה הגדולות פייסבוק ויוטיוב מצויות בשלב “הפרה החולבת”. אינסטגרם מכוונת לקהל צעיר, לשם ההמחשה : בישראל 2018 נמצא כי כשליש מהאנשים בטווח הגילאים 18-34 מחזיקים בחשבון פעיל. מומחים סבורים שפוטנציאל הצמיחה העצום  של אינסטגרם יתממש והפער בינה לבין הרשתות החברתיות האחרות ייסגר במהרה. פיצוח האלגוריתמים מידת מעורבות נמדדת על ידי אינסטגרם בהתאם לסימוני לייק, שיתופים, תגובות , הורדות ויש הטוענים שגם על בסיס “זמן מסך” אל מול הפוסט. האלגוריתמים של אינסטגרם מבוסס במידה רבה על הקריטריון של מידת המעורבות של המשתמש  כמו גם היקפי השימוש בפלטפורמה וכמות החשבונות אחריהם הוא עוקב. אם כן- ככל שמשתמש הקצה נוכח באינסטגרם , “מעורב” בתכנים שאתם מעלים ועוקב אחריכם כך מידת החשיפה שלכם אליו תגבר. אינסטגרם שוללת על הסף תיאוריות שמייחסות לה “ניהול מונע חשיפה”, כדוגמת זו שפתחה את שנת 2019 וטענה בתוקף שהרשת החברתית מגבילה את אחוז החשיפה של בעל החשבון לכדי 7% בלבד מסך העוקבים שלו. פריחתן של תאוריות הקונספירציה טמונה בירידה (אמתית) בחשיפה שחווים בעלי הדפים העסקיים אל מול  קהלי היעד שלהם. השינויים ברמת החשיפה מיוחסים לגורם הרבה פחות “סקסי” מתיאוריות קונספירציה: תחרות. בשנים האחרונות, בתי עסק/אושיות תרבות/ גורמים פוליטיים ובעלי אינטרסים כלכליים אחרים “גילו” את הפוטנציאל העסקי שגלום באינסטגרם. ריבוי השחקנים שינה את כללי המשחק, אתגר יצירת המעורבות שמאפיינים כמו בולטות, רלוונטיות, ערך למשתמש ועוד, מרכיבים אותו הפך לקשה הרבה יותר. יחד עם זאת, כפי שהגדרנו בתחילת המאמר (מודל בוסטון, זוכרים?) – האינסטגרם הוא כוכב זורח. ניהול נכון של החשבון העסקי יביא להגברת המעורבות של קהל היעד ומשם להגדלת החשיפה. הגברת מעורבות ערך לעוקב- ככל שהעוקב יפיק ערך מהפוסטים שתעלו כך תגבר מידת המעורבות שלו. הטבות ומבצעים לעוקבים או חומרים/תמונות/מידע  בלעדיים וייחודיים לחשבון שלכם הם דוגמאות לדרכים לייצור ערך. תגובות- אחד מהפרמטרים החשובים להשגת מעורבות, שמועה עיקשת גורסת כי האלגוריתמים של אינסטגרם “מחשיב” רק תגובות שמורכבות מארבע מילים או יותר. רשמית, אין התייחסות למספר הברות , תמונות או אימוג’יס שמרכיבות תגובה “איכותית”. ככל שאינסטגרם לא מתייחסת לסוגייה, הנחת העבודה היא שכל תגובה נחשבת. תעודדו תגובות ותתייחסו אליהן, תשאלו שאלות שיעוררו דיון. השתתפות פעילה מצדכם, שתכלול תגובות והכוונה של דיונים- חשובה מאד. היא תסייע לצמיחה של חשבון האינסטגרם שלכם במספר היבטים חשובים:
  1. תגובות מרובות= הגברת המעורבות= הגדלת החשיפה
  2. דיון ענייני ומפרה אל מול קהל היעד יסייע להבין מגמות, לברר צרכים ולעשות התאמות.
  3. הגברת תחושת המעורבות והנאמנות של קהל היעד- קהילה בזעיר אנפין.
  4. האלגוריתמיים מודד גם את כמות התגובות של בעל החשבון ואת זמן התגובה (כמה מהר בעל החשבון מגיב).
תגיות ((Hashtag’s שימוש בתגיות עשוי  לחשוף את התמונה לקהלים חדשים בארץ (ובחו”ל).   משתמש האינסטגרם שיקיש את מילות התיוג בהן השתמשתם , ייחשף לכל התמונות המתויגות תחת הכיתוב (כולל זו שלכם).  שימוש במילות התיוג ה”פופולריות” תחשוף את הפוסט לקהל רחב מצד אחד אך לאו דווקא רלוונטי מצד שני. שימוש במילות חיפוש ספציפיות ורלוונטיות “מדי” עלול להיות לא אפקטיבי. ניסוי וטעיה יעזרו לכם באיתור התגיות האפקטיביות. #social Israel# תדירות פרסום-  ניהול התוכן יכלול העלאה תדירה של תכנים כאשר הקו המנחה הוא להימנע (ככל שניתן) ממצב של כמות על חשבון איכות. לא להתפשר על מתן ערך לעוקב. נדרש לקיים ניהול דינאמי שכולל  דחייה של העלאת פוסט חדש לטובת מיצוי הדיון מחד ומאידך הקדמה בהעלאת פוסט חדש במצבים הפוכים (לא מתקבלת תוצאה רצויה מפוסט קיים). שיתופי פעולה- הפניות הדדיות בין חשבון האינטסגרם שלכם לחשבונות מקבילים של   נותני שירותים/מוצרים משלימים . ממשקים – מהלכים “חוצי” רשתות חברתיות, תפנו לחשבון האינסטגרם שלכם מהחשבון המקביל לו בפייסבוק, מהסרטונים ביוטיוב ואפילו דרך הוואטסאפ. שלחו לחמכם ותצאו נשכרים מכך. ניהול התמונות- מטבע הדברים, האינסטגרם היא רשת חברתית מושתתת תכנים וויזואליים. תעלו תמונות אסתטיות, ערוכות ומושכות את העין. תנסו להימנע מריטוש יתר, תמונות מלאכותיות יתר על המידה עלולות לבוא בעוכריכם ולייצר מצג של חוסר אמינות. מהלכים משלימים אנחנו ב Social Israel  מאמינים בפתרונות הוליסטיים. לצד המהלכים “הקלאסיים” להגברת המעורבות (כפי שפורטו) , אנחנו מציעים  מגוון שירותים תומכים :
  • רכישת לייקים איכותיים ואמיתיים  לאינסטגרם
  • רכישת עוקבים איכותיים  ואמיתיים לאינסטגרם
  • רכישת צפיות וידאו ותגובות לאינסטגרם
הניסיון הרב שצברנו בתחום הרשתות החברתיות בכלל וההתמחות באינסטגרם בפרט מלמדים, שהשירותים  השיווקיים תומכי הצמיחה שאנחנו מספקים אפקטיביים. הגדלת מספר העוקבים וסימוני הלייק בחשבון העסקי, משרה תחושה של חוכמת ההמונים. כדור השלג (החיובי), שייווצר ימשוך קהל עוקבים נוסף ויתרום להצלחת הדף באינסטגרם ויתורגם להצלחה כלכלית של בית העסק. בהצלחה Social Israel .
× כיצד נוכל לעזור?