סושיאל ישראל מתחייבת למחירים הכי זולים

קניית לייקים בפייסבוק קניית לייקים בפייסבוק

קניית לייקים בפייסבוק

20 פברואר, 2019 by Leave your thoughts

“ספר הפנים” או בשמו המוכר יותר “פייסבוק”  הוא תופעה חברתית רחבת היקף ויציבה, בכמעט עשור וחצי שחלף מאז ספטמבר 2006 – המועד בו האתר הושק והותר לשימוש הציבור הרחב.

שורשיו של “פייסבוק” נעוצים כשנתיים וחצי קודם לכן בחודש פברואר של שנת 2004, הוא פותח לטובת הסטודנטים של אוניברסיטת “הווארד” כתחליף ניסיוני ל”ספר הפנים” המסורתי המקובל במכללות ובאוניברסיטאות האמריקאיות . ספר בכריכה קשה המחולק לסטודנטים בשנתם הראשונה באקדמיה ותכליתו – לאפשר היכרות ביניהם.

את כברת הדרך שעשה “פייסבוק” מאותן אבני דרך צנועות שהזכרנו בפתיח  ועד לימנו כתופעה עולמית בת קיימא קשה להסביר במילים.

ננסה במספרים (נכונים ל 2017):

  • 2 מיליארד חברים
  • 800 מיליון פעילים בתדירות יום יומית
  • האתר השלישי הנצפה ביותר באינטרנט בכלל ובמקום הרביעי במדינת ישראל

לצד הפעילות החברתית/ סגנון חיים/קשרים וירטואליים מתקיימת פעילות עסקית ענפה בדפי פייסבוק.

המודל העסקי של פייסבוק הוא מתן השירות  חינם אין כסף , כאשר רווחי החברה נגזרים ממכירת פרסומות לקהל יעד מפולח.

ההוויה של פייסבוק  והמידע שקיים בחברה על לקוחות הקצה מאפשרים פילוחים ומידע עסקי מדויק בעבור הלקוחות “המשלמים” – כלומר בעלי הדפים העסקיים רוכשי הפרסומות.

לשם ההמחשה- דף עסקי ממומן  של חנות לממכר של  מזון בעבור חיות מחמד יוצג לאנשים בעלי פרופיל מתאים . נניח בעלי כלבים שחברים בקבוצת “שוחרי כלבים ” או אנשים חברים בקבוצת “תוכים מאז ומתמיד”.

החשיפה לקהל היעד היא תנאי מקדמי , אך בכדי לסגור את “המעגל”  ולגרום למכירה לצאת לפועל נידרש לצעד שיווקי נוסף.

עלינו לשכנע את הלקוח שהקנייה מאיתנו היא צעד מתבקש, שהוא רוכש אחד מתוך רבים .

רכישת לייקים בפייסבוק היא צעד שיווקי לגיטימי משלים לפרסום בפייסבוק .

מטרת רכישת הלייקים בפייסבוק היא להשקיט את התנגדויות הלקוח (ככל שהן קיימות), לשוות נופך של אמינות “וחוכמת ההמונים” לחברה ובכך לסגור את מעגל הרכישה.

צורך נוסף לרכישת לייקים בפייסבוק , יכול להתעורר מהצורך בחשיפה לאושיות ציבור, אנשי בידור, זמרים ועוד. הוכח שקיימים יחסי גומלין עשירים בין הניו מדיה (בראשות “הפייסבוק”) למדיה המסורתית . בדרך זולה וקלה של רכישת לייקים יתאפשר שרבוב בעל הדף למדיות נוספות.

Facebook.com

 

 

× כיצד נוכל לעזור?