תדמית עסקית בעידן הרשתות החברתיות
התדמית העסקית היא בין החשובות ביותר לבעל העסק, התדמית העסקית משקפת תחושה של אמון ללקוח, זה כמו רושם ראשוני אצל אנשים, המראה הראשוני שהלקוח מקבל הוא הכי חשוב כי זה מה שישפיע עליו לבצע רכישה בעסק, לדוגמה שאנחנו מגיעים למסעדה חדשה שנפתחת אנחנו רוצים לראות את המקום נקי ומסודר כך גדל הסיכוי שאנחנו נרצה לשבת במקום ולאכול בו, כי הרושם הראשוני שקיבלנו מהמקום הוא חיובי.
כיום התדמית של העסק מתקבלת במגוון רחב יותר של ערוצי תקשורת מול הלקוחות, שהפייסבוק עומד בראשם, חוץ מזה שפייסבוק יוצרת לנו זירת פרסום וחשיפה ללקוחות חדשים לכן התדמית שהעסק מקבל בפייסבוק צריכה להיות חיובית ללקוח הכוונה שיש לעמוד כמות גבוהה של לייקים לעמוד עצמו, ועל הפוסטים שהוא מפרסם הוא מקבל הרבה לייקים שיתופים ותגובות חיוביות כך ניתן לראות שהעסק נמצא במגמה חיובית מבחינת התדמית שלו בפייסבוק.
כמובן שפייסבוק היא לא היחידה שעובדת על תדמית עסקים באינטרנט, כיום גם יש את אינסטגרם שיצירה זירה שיווקית נהדרת לעסקים בכך שניתן למצוא עסק לפי תחומי עניין ותיוגים, גם באינסטגרם התדמית של העסק היא חשובה ויוצרת חשיפה ללקוחות חדשים בצורה יותר ממוקדת, אפשר להגיע דרך האינסטגרם לעוקבים שיכולים להיות הלקוחות הפוטנציאלים, ובנוסף שפוסט מקבל המון לייקים, צפיות וחשיפה באינסטגרם כולם רואים אותו בפופלר בישראל וכך הוא נחשף למאות אם לא לאלפי חשיפות חדשות, כמובן שהיכנס לפופלר באינסטגרם מצריך המון המון לייקים ותגובות על התמונה.
מבחינת תדמית זה לא נגמר באינסטגרם יש עוד המון רשתות חברתיות שדרכם אפשר ליצור חשיפה ותדמית חיובית לעסק כגון לינקדין שהיא רשת חברתית שמיועדת לבעלי עסקים.
בעלי עסקים אחרים דווקא בוחרים להשקיע את הכסף ולפתוח אתר אינטרנט, ולקדם אותו דרך גוגל ומנועי החיפוש השונים, אך העלויות הם נורא יקרות, בניית אתר בלי פרסום זה המון המון כסף, והקידום שלו לאחר הבנייה מצריך עוד כסף על מנת ליצור תוצאות יותר טובות, מה שכן בטוח התדמית העסיקית שגוגל יוצרת היא בין החזקות שיש, כי שאתה מדורג בדירוגים הראשונים במילות חיפוש הממוקדות לאתר שלך, הוא מקבל אלפי חישפות ולקוחות חדשים.
קניית לייקים, קניית עוקבים, קניית תגובות, קניית צפיות ועוד תורמת לתדמית של העסק שלך ומגדילה את החשיפות של העסק שלך לקהל יעד יותר רחב, ויוצרת לו תדמית ברשתות החברתיות או ברשת, לכן שאתם רוצים ליצור תדמית רצינית ואמינה לעסק שלך כדי לבדוק את האפשרות של קניית לייקים או קניית עוקבים וכד’ מה שיכול ליצור לך תדמית רצינית ואמינה בסכום נמוך לעומת הסכום שתצרך לשלם לפייסבוק או לאינסטגרם תמורת פרסום.